Twee opties: bestel hem bij ons of elders

Wij maken spots voor je en daar krijg je ook direct een eerste radiocampagne bij! Andere optie is om het bij één van de andere aanbieders te maken.

Bestel hieronder Andere aanbieders

In één keer starten?

Radiocommercial laten maken + weekcampagne

  • Inclusief creatie 20 seconden basiscommercial met professioneel klinkende voice-over.
  • Landelijke of regionale campagne (naar keuze) met 20.000 beluisteringen.
  • Probeer radio adverteren, verras je collega's en omgeving met deze prestigieuze stap én maak jouw bedrijf een écht merk met landelijke exposure.

€ 59,-

Nu bestellen
€ 71,39 incl. BTW

Waar vind ik andere makers van radiospots?

Aanbieder Beschrijving Ons advies
Stemdemo.nl
  • Kant en klare commercials met voice-over, rechtenvrij
  • No cure no pay - je betaalt alleen als het resultaat je bevalt
  • Low budget
  • Ook voor alleen voice-overwerk beschikbaar
  • Ook productiewerk met de stem van een ander is mogelijk

Stemdemo.nl is een goede optie als je een start wil maken met een basic radiospot. Zij kunnen je helpen met een instap radiocommercial die goed en professional klinkt en niet teveel kost. Het is een voordeel dat het no-cure no-pay is, want dan loop je geen risico dat het niet goed is.

Voordeligeradiocommercials.nl
  • Bestel direct online je commercial zonder gedoe
  • Levert diverse vrouwen en mannenstemmen
  • Heeft zowel hele bekende als onbekendere stemmen in het assortiment
  • Kan ook teksten voor je schrijven

Voordeligeradiocommercials.nl is eigenlijk goed over de hele linie: je kunt er terecht als je een bekende stem wil, maar ook als het minder bekend mag zijn. Ook een voordeel is dat ze kunnen helpen bij het schrijven van een goede tekst voor de radio en dat ze veel keuze hebben in stemmen.

Radiospot maken: waar moet ik op letten?

Een radiocommercial maken is een zoektocht door diverse aanbieders. Deze dingen zijn belangrijk als je gaat kijken naar een radiospot:

  1. Bepaal eerst hoe belangrijk de kwaliteit van de spot is. Soms is een redelijk simpele spot genoeg om mee te beginnen. Zo druk je de kosten en kun je snel beginnen met adverteren.
  2. Als je weet hoe belangrijk het voor je is, kun je gaan oriënteren op aanbieders. Wij raden aan om er meerdere te bekijken en te beluisteren. Je hoort dan diverse voices, stijlen en mogelijkheden die een radiospot je bieden.
  3. Denk goed na over wat je wel en niet in je radiocommercial gaat vertellen. Een spot met minder boodschappen werkt van beter dan eentje met veel boodschappen. Een veelgemaakte fout is om teveel te vertellen.
  4. Zorg voor een call-to-action. Dat betekent dat je zorgt dat je verhaal ergens verder gaat. Dat kan door "Ga naar de website", "Kijk nu op..", "Voor meer informatie kijk je..".
  5. Schrijf de tekst die je ingesproken wil hebben goed uit.

Vervolgens ga je kijken wie je spot gaat bedenken. Klik daarvoor eens naar de aanbieders die hierboven staan en luister goed wat ze allemaal te bieden hebben. Vaak hoor je snel of het bij je past of niet. Maar heb je vragen? Stel die dan gerust aan de makers, zij kennen de wereld en kunnen je verder helpen. Let bij radiospots op de volgende onderdelen:

  • Wil je een bekende stem of mag het ook best een onbekende, maar professionele stem zijn?
  • Welke sfeer wil je neerzetten? Druk, rustig, emotioneel, gezellig, etc.
  • Hoeveel wil je eraan uitgeven? Klein beginnen kan, maar direct goed aanpakken ook.

Kom je er ondanks bovenstaande tips niet uit? Mail ons dan op info@switchnetwork.nl en we doen ons best je verder te helpen.