Mis dit webinar niet: "Hoe maak je radio adverteren meetbaar?" -> Woensdag 13 maart 10.00 uur Aanmelden
Ad Alliance is het advertentienetwerk van RTL. Het is een samenvoeging van het oorspronkelijke Branddeli en de bestaande advertentietak van RTL Nederland. Ad Alliance specialiseert zich in video advertenties op TV en online.
Leer hoe radio adverteren werkt op alle zenders in Nederland. Krijg 33 pagina's aan pro tips! Download start direct.
Ad Alliance is een advertentienetwerk dat zich specialiseert in video advertenties. Influencers, prerolling, TV spots en ook Branded Content zijn de specialiteiten. De core doelgroep is 25-54 jaar.
Je zult vele merken kennen die hier onder vallen, zoals: Videoland, RTL XL, RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, RTL Z, Ziggo Sport, Eurosport, Comedy Central, 24 Kitchen, Discovery, TLC, MTV, National Geographic, Fox, Disney XD, Nickelodeon, History, Xite, AT5 en nog veel meer.
Als video adverteren je ding is, dan zit je bij Ad Alliance goed. Ook zitten er een paar grote online merken in het netwerk zoals RTLNieuws.nl en Buienradar.nl. Ad Alliance mist de optie om op radio te adverteren, maar heeft wel een samenwerking met DPG Media, die op haar beurt weer eigenaar is van Q-Music.
Ad Alliance is echt een videonetwerk. Switch Network is juist een radio netwerk. Denk dus goed na over welk medium je kiest. Veel adverteerders kiezen voor beeld in plaats van zonder beeld, maar reken goed mee wat dit kost. Voor de kosten van 1 TV-spot kun je soms wel 7 of 8 radiocommercials van dezelfde lengte uitzenden.
Richt je op heel Nederland. Zo krijg je meer bezoekers voor minder geld, kun je zelf achterhalen wat goed werkt en verkoop je meer.
Partners | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Vacatures
Copyright Switch Network 2023. Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.
We sturen je per mail 2 cases in PDF met concrete data over de gemeten resultaten. Van bedrijven zoals die van jou.
We sturen je per mail een PDF met concrete prijsdata van alle grote radiozender in Nederland.