Handine is marketing manager van een
Simone heeft nog geen radiocommercial. Ze zag dat die inbegrepen zijn bij jaarpakketten, dan is ze in één keer klaar! Ze gaat naar Campagnes en dan Maak een nieuwe campagne en dan naar "Recurring campaign". Daar kiest ze het Silver pakket voor een jaar.
In de wensen voor de commercial geeft Simone meer informatie over haar bedrijf en dat ze de 20 seconden tijd wil splitsen in een gedeelte algemene informatie en een gedeelte vacatures uitlichten. Dat kan!
Simone kiest voor het werkgebied Groningen, Friesland en Drenthe, omdat ze daar kantoren heeft.
Switch heeft de commercial voor Simone gemaakt en in het systeem gezet. De uitzendingen zijn begonnen en Simone merkt dat klanten het hebben gehoord. De campagne is automatisch gestart en ze heeft er dus geen omkijken naar. Tijdens de campagne ziet ze precies hoeveel mensen de commercial hebben gehoord en wanneer hij uitgezonden is, handig!
Het gaat bij Simone's uitzendbureau zo goed dat ze haar werkgebied wil uitbreiden. Switch past haar targeting hierop aan, nu wordt ze op alle Nederlandse zenders van Switch uitgezonden! Nu ze landelijk werkt gaat Switch ook haar naamsbekendheid meten met het luisterpanel. In het dashboard kan ze precies zien wat ze al dacht: steeds meer luisteraars kennen haar bedrijf van naam!